تبلت سرفیس پرو ۵ با ۱۶ گیگابایت رم و تراشه‌ی جدید اینتل عرضه می‌شود
نوشته شده توسط : محمود مختاری

با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده، تبلت «سرفیس پرو ۵» (Surface Pro 5) شرکت مایکروسافت از نسل جدید تراشه‌های شرکت اینتل کهKaby Lake نام دارند، بهره می‌برند.

 

شایعات می‌گویند که سرفیس پرو ۵ با صفحه نمایش ۴K، تراشه‌های جدید Kaby Lake‌ و ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

 

البته انتظار می‌رود که تراشه‌های جدید اینتل در اواخر سال ۲۰۱۶ راهی بازار شوند؛ اما شایعات می‌گویند که این تراشه‌ها برای اولین‌بار در نسل جدید تبلت‌های سرفیس قرار می‌گیرند. مایکروسافت تبلت‌های جدید را هر ساله در شهریور ماه معرفی و راهی بازار می‌کند و به همین دلیل احتمال استفاده از تراشه‌های جدید اینتل روی این محصولات بسیار زیاد است. تراشه‌های جدید اینتل با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده‌اند و قدرت بیشتری در مقایسه با تراشه‌های Sky Lake دارند.

شایعات دیگر می‌گویند که تبلت Surface Pro 5 از صفحه نمایشی با کیفیت ۴K‌ بهره می‌برد و باتری آن هم ظرفیت بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد. قلم «سرفیس پن» (Surface Pen) برای آن در نظر گرفته شده و از USB Type-C پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد مدلی با ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت. قیمت آن هنوز مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد در حدود قیمت Surface Pro 4 خواهد بود.

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که مایکروسافت لوازم جانبی‌های دیگری هم برای این تبلت عرضه کرده که به راحتی به دستگاه متصل و از آن جدا می‌شوند. شاید یک صفحه کلید جدید برای این محصول در نظر گرفته شده باشد.

از آنجایی که تبلت‌های سرفیس در چند سال گذشته با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شده‌اند، مدل تازه هم باید با قابلیت‌های جدیدتری راهی بازار شود.

‌‌‌‌

منبع: مگ دیجیکالا





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: